Fredag

publicerat i Allmänt;
Två, 2 (!!!) dagar till Bf. Crazy! Ibland sköljer det över en när liksom inser hur NÄRA (men ändå sjukt långt borta) de är. Ibland när jag går så undrar jag "undra om folk ser att jag är gravid?!" Haha. Eh ja, brukar jag få till svars. Jag känner inte hur stor mage jag har! Ibland tror jag att den inte är där och drar in den och försöker komma förbi trånga utrymmen. Misslyckas alltid. Det händer ju inget när jag drar in den. 

Idag i kön på Willys så funderade jag oxå för mig själv (de gör jag väääääldigt mkt) att undra om jag klassas som hög gravid? Klart jag gör, jag har ju bara dagar kvar till bebis kommer. Men jag kan på något sätt inte alls ta in att jag i slutet på v.40. Mentalt är kvar i v.30 kanske och har måååånga veckor framför mig! Samtidigt som jag är så less och känner mig väldigt redo för att bebis ska titta ut. De är jätte kluvet, och jag kan typ inte förklara hur jag menar. Jag är färdig, fast jag har 10 veckor kvar?? 
Konstigt..

Hur som! Fredag! Idag har vi varit hos Johans kusin Johanna och lekt med hennes Jack. "Jjjjjgack" som han heter enligt Elsa. Vi både fikade och åt lunch. Så himla mysiga människor! 

Sen åkte jag och handlade själv, utan barn eller man. Och då funderade jag massor. Sen kom becca förbi en sväng och bara hängde i vår hörna i soffan! Fantastiskt! Nu är middagen intagen och fredags myset har påbörjats. Elsa äter sitt klippta godis! (Ja vi är extremt rädda för godis i halsen då jag fick göra heimlich på Elsa i somras). 


Morgon dagen får vi se vad den bjuder på! På kvällen ska vi iaf till "karkus" Sarah och Moa och äta och leka! 
Och vänta på bebis. Herregud vad man väntar! 










Kommentera inlägget här :