Lilleman

publicerat i Allmänt;
Här ligger jag, lilleman håller på att somna bredvid mig i sin vagga och snart jag me! I morgon blir han 7 veckor och tiden har gått så fort! Minns inte att 7 veckor när man va gravid gick så här fort ;) 
Jag har min andra omgång mjölkstockning och de är fan värre än att föda barn! Herregud va sjuk man är! Idag har jag varit någorlunda feber fri men knölen och smärtan i bröstet är inte att leka med! Får jag det en gång till måste jag överväga amningen. 

Elton, väger nu mer 5200 gr o är 56,7 cm lång. Stor kille! Stora syster är mer vild än tam och ska testa varenda gräns som finns och lyssnar inte ett skit på vad jag säger. Jag hotar o mutar men fullföljer aldrig något så jag får skylla mig sjölv att hon inte lyssnar. "Om inte du slutar får du gå o sova sängen"
Man inte fan hamnar hon sängen så varför skulle hon lyssna på de?! :P 

Annars då, två barn! De tar vi i ett eget inlägg, men de har gått över förväntan o än så länge är de lugnt. Bara för att Elton är så lugn o snäll att jag knappt märker av honom! 




Hela hon lyser hyss ;) <3






Kommentera inlägget här :